خدمات و سامانه ها

شناسه نوشته : 9186

1392/10/25

تعداد بازدید : 6699

خدمات و سامانه ها
لیست خدمات و سامانه ها
- مکانیزه سازی و حذف کاغذ ازکلیه نیازهای مکاتباتی و تعاملات مرکزو مدارس
-  افزایش سرعت عملکرد و پاسخ گویی به مکاتبات و کاهش پیگیری های حضوری و تلفنی
-  تسهیل در ارتباطات مکتوب در مرکز با توجه به گستردگی جغرافیایی و همچنین ارتباط با سایر سازمان‌ها
-  طراحی یکپارچه و پشتیبانی از عملیات و مستندات مختلف سازمانی از جمله «نامه‌های اداری»، «فرم‌های پویا»، «فکس‌ها»، «نامه‌های پست‌الکترونیک»، «پیشنویس‌ها»، «مستندات اداری و مالی» و «تعاملات شخصی» در کنار هم و همچنین امکانات «گردش‌کار» و «انتساب مستندات مختلف به چرخه‌های از پیش تعیین شده
-  امکان استفاده از «ویرایشگر داخلی،«Word «الگوهای نامه» و «امضای الکترونیک» در ارسال پیش‌نویس و نامه
- امکان بایگانی، آرشیو و جستجو و گزارش‌گیری از کلیه مراحل گردش مستندات
- امکان استفاده از ارجاعات الکترونیک با استفاده از قلم‌نوری، ضبط صوت و ویرایشگرهای داخلی
- امکان تعریف دبیرخانه های اقماری
 
-  جمع آوری اطلاعات از سطوح مختلف مرکز و مدارس و پشتیبانی از تصمیم سازی مدیران
-  امکان استقرار مدلهاي مختلف سازماني ( مستقل -سلسله مراتبي- توزيع شده)
-   ایجاد انبار داده هاي متمرکز و یکپارچه آمار و اطلاعات مرکز
-   تجميع اطلاعات و آمار از پايگاه اطلاعاتي سيستم هاي مکانيزه(ETL)
-   امکان توسعه دائم نظام آماری مرکز و پوشش نیازهای جدید آماری و اطلاعاتی مدیران
-   امکان دريافت اطلاعات از طريق قالب استانداردXML
 
3- سامانه مالی مرکز
- کاهش زمان ثبت و نگهداری اطلاعات مالی
- افزایش دقت در اطلاعات مالی با جلوگیری از خطاهای کاربری و اشتباهات محاسباتی و تداخل منابع مالی
-  تسهیل گزارشگری مالی
- بهبود تصمیم‌گیری با توجه به یکپارچگی اطلاعات مالی ، اداری و پشتیبانی
- پیگیری سریع اسناد و وجوه دریافتی و پرداختی
- صرفه‌جویی در وقت با اختصاص زمان کمتر برای مغایرت‌گیری حساب‌های بانکی
- تسهیل نظارت بر دریافت و پرداخت تنخواه‌گردان‌ها
 
- مدیریت و پشتیبانی از انواع امور مالی و حسابداری (حساب کل، معین و تفصیلی ، تنخواه گردان، صندو ق، حساب های بانکی، دسته چک و دریافت و پرداخت ها)
- افزایش سرعت در عملیات مالی
- امکان استفاده بصورت مستقل در مدارس حتی در هنگام قطعی ارتباطات شبکه
- اخذ گزارش هاي مختلف و چاپ آنها بر اساس جستجو و دریافت گزارشات تجمیعی از شعب
- ارسال اطلاعات به نرم افزارهایی همچون Excel، Word,Pdfو... برای تهیه گزارش های مطلوب
- پشتيباني آنلاین از طريق نرم افزار
 
                        - ثبت نام داوطلبین از طریق مراکز تحت پوشش و اینترنت و امکان تعریف شرایط ثبت نام
                        - آزمون  های چندمرحله ای کتبی، تستی، تشریحی و تصحیح مکانیزه آنها
                        - پشتیبانی از آزمون شفاهی (عملی، شفاهی، مصاحبه)
                        - ثبت نام نهایی
        - گزارشات پویا و آماری
        - پشتیبانی آنلاین از داوطلبین و کاربران سیستم
        -  تولید تمام گزارش ها به صورتPDF
        -  استفاده از XML Web Serviceبرای تعامل با سایر سیستم ها مانند سامانه آموزش مرکز
 
-  مدیریت محتوا (CMS) ، دروس،تکالیف و دانشجویان
-  امکان برگزاری آزمون ، کارگاه و تشکیل انجمن
-  کلاس آنلاین بصورت کنفرانس تصویری و ضبط جلسات جهت استفاده مجدد
-  امکان نوشتن با قلم نوری و نمایش فایل برروی تخته سفید (WhiteBoard)
-  امکان حضور و غیاب ، نظر سنجی و رای گیری آنلاین 
-  دارای ماژول های واژه نامه، ویکی ، پرس و جو
 
- امکان تعریفدامنهمجزابرایهروبلاگ
-  امکان تعریف مدیریت نویسندگان چندگانه
-  امکان انتخاب و تنظیم پوستهورنگوبلاگ و نصب پلاگین
-  امکان تعیین وضعیت مطلب بصورت برگزیده، خصوصی، پیش نویس
-  امکان استفاه ازتقویم،آرشیو، پیام گروهی و RSSمطالب و نظرات
-  امکان تعریف استایل و یا کد جاوا اسکریپت در وبلاگ
-  گزارشات آماری بازدید وبلاگ براساس: تاریخ، تعدادمطلب منتخب، نظرات
 
-        تجمیع خدمات سامانه های مستقل نرم افزاری
-        یکپارچه سازی ورود سامانه های نرم افزاری (Single Sign on)
-        ایجاد خدمات جدید با استفاده از ترکیب خدمات مستقل هر یک از سامانه های نرم افزاری
-        امکان دریافت گزارش های ترکیبی بین سامانه ها
-        کاهش هزینه، زمان و سربار عملیات فنی
-        متمرکز شدن سرویس ها و مفاهیم مشترک نظیر مدیریت کاربران و سطوح دسترسی، پیام رسانی، همگام سازی، امنیت ورود و تبادل اطلاعات و ...
-        مستقل از پلتفرم، سازگاری با فناوری های مختلف نظیر .NET، JAVAو بانک های اطلاعاتی مختلف
 
-          عدم نیاز به مراجعه حضوری و تماس های تلفنی کاربر و حضور فیزیکی کارمندان
-          سرعت بالا در رسیدگی به درخواستهای کاربران و افزایش رضایت مندی کاربران
-          امکان تعریف بخش ها، کارشناسان پشتیبانی و تعیین وظایف جهت ارجاع خودکار درخواست ها به بخش
-          امکان ايجادticketو ارسال آن از طريق ايميل و پیگیری وضعیت درخواست توسط کاربر و از طریق سایت
-          مديريت و دسته بندي درخواست‌هاو پاسخ هاي پیش تعریف مربوط به سوالات رايج
-          ارسال ايميل به صورت خودکار در صورت دریافت پیغام یا یک تیکت جدید
-          امکان تعریف SLAو نظارت برعملکرد کارشناسان و راهبران سیستم پشتیبانی
 
-        ایجاد پست الکترونیکی کاملا بومی برای کاربران مرکزبا امکانات دفترچه آدرس ، الصاق پیوست، پاسخ، بازارسال
-        واسط کاربری فارسی قدرتمند جهت دسترسی به صندوق پستی توسط کاربران از طریق مرورگر وب
-        قابليت تعريف تعداد نامحدود ايميل و تعریف محدودیت  حجمی برروی ایمیل و میزان نرخ دریافت ایمیل ورودی
-        پیاده‌سازی و پیکربندی پروتکل‌هایIMAP واستفاده از outlookتوسط کاربران
-        پشتیبانی از تعریف سهمیه دیسک(disk quota) بصورت کلی و برای هر کاربر توسط مدیر سیستم
-        امکان ایجاد فیلترهای مختلف نظیرwhitelist, blacklist  و تنظیمات اسپم توسط کاربران
-        امینت بالا به جهت استفاده از نرم‌افزارهایopen-source در تمامی اجزای سیستم از جمله سیستم عامل
 
-        مکانیزاسیون کل فرایند یک پایان نامه از انتخاب موضوع و استاد تا دفاع
-        امکان ارائه گزارشات مراحل مختلف پایان نامه توسط طلبه
-        بررسی شرایط امکان درخواست برای پایان نامه به صورت اتوماتیک از سامانه آموزش
-        امکان تغییر موضوع و اساتید در مراحل مختلف
-        واگذاری امور به مدیریت های استانی
-        امکان نظارت و دخالت مرکز مدیریت در فرآیندها
-        گزارشات متنوع
 
-        مشاهده برنامه کلاسی
-        مشاهده برنامه امتحانی
-        امکان انتخاب واحد و حذف و اضافه به صورت غیرحضوری
-        به روز رسانی اطلاعات شخصی
-        مشاهده کارنامه
-        امکان اعتراض به نمره
 
-        ثبت اطلاعات شخصی و سجلی
-        ثبت سوابق مختلف علمی، تدریس، فرهنگی، پژوهشی، اجرایی و ...
-        ارزیابی اتوماتیک اساتید جهت ثبت مجوز تدریس برای هر درس با توجه به فرم ها و سوابق مختلف استاد
-        امکان دخالت عامل انسانی در ارزیابی اتوماتیک
-        صدور مجوز برای تدریس هر استاد
-        امکان تعریف فرم های ارزیابی و ارزشیابی به صورت پویا
-        امکان ارزشیابی های مختلف درس تدریس شده استاد توسط طلاب، مدیر مدرسه، مرکز و خودارزشیابی
 
-        مکانیزاسیون فرآیند سه مرحله ای برگزاری المپیاد علمی (مراحل مدرسه ای، منطقه ای و کشوری)
-        مکانیزاسیون مراحل مختلف یک آزمون از ثبت نام تا اعلام نتایج
-        تصحیح خودکار برگه های پاسخ نامه
-        گزارشات متنوع
 
-        امکان تعریف دوره های مختلف ارزیابی با تنظیمات مختلف اعم از زمان و ...
-        منوهای پویا در امکانات و گزارشات
-        ایجاد فرم های مختلف ارزیابی به صورت پویا
-        گزارشات ثابت و پویا و نمودارهای مختلف
-        گزارشات مقایسه ای
 
-        امکان ورود اطلاعات کتابشناختی کتب موجود در مدارس بصورت مستقل توسط خودشان 
-        امکان جستجو روی اطلاعات کتابشناختی مدارس علمیه خواهران
-        جستجوی پیشرفته
-        جستجوی ترکیبی
-        منطبق با استاندارهای اطلاعات کتابشناختی
 
-        مکانیزاسیون کل فرآیند برگزاری یک جشنواره از ثبت نام تا ارزیابی و اعلام نتایج
-        امکان پیگیری مراحل مختلف ارزیابی اثر توسط شرکت کننده
-        پویایی در تعریف شرایط ثبت نام در فراخوان های مختلف و مراحل مختلف ارزیابی
-        تلفیق نظارت آماری، اتوماتیک و انسانی
-        آماده سازی اطلاعات برای ورود به نرم افزار SPSS
-        دریافت گزارشات آماری و اطلاعاتی مختلف
 
18-سامانه دانش آموختگان
-        ثبت مشخصات فردی، تحصیلی و علمی
-        ثبت توانمندی های تبلیغی و مهارتی
-        ثبت دوره های آموزشی و سوابق مرتبط
-        ثبت سوابق فعالیت درانجمن ها و سایر نهادها
-        گزارش گیری از بخش های مختلف سیستم
-        امکان مدیریت دسترسی های مختلف به مدیریت های استانی و مدارس
-        ارتباط مستقیم با سامانه جامع آموزش
 
-        مدیریت فرآیندهای مختلف آموزشی کلیه مدارس علمیه خواهران
-        تعریف تقویم های تحصیلی متفاوت
-        مکانیزاسیون روال ارائه درس، انتخاب واحد، حذف و اضافه، مرخصی، مهمانی، انتقالی، فارغ التحصیلی و ...
-        مدیریت کاربران و دسترسی های مدارس
-        گزارشات متنوع آماری و اطلاعاتی
-        ارتباط مستقیم با سامانه پذیرش به منظور ثبت اطلاعات داوطلبین پذیرفته شده به عنوان طلبه
 
-        گردآوری و فیش برداری مطالب کتب تاریخی ازقرن دوم هجری تا عصرحاضرشامل 286 عنوان کتاب
-        نقد و بررسی آثار مورخان و نویسندگان مشهور
-        دسترسی به فیش های پژوهشگران ، عناوین، نمایه ها و کلید واژه ها از طریق درختواره
-        عرضه فهرست ها و نمایه های مختلف جهت تسهیل در امر تحقیق
-        شناسنامه منابع مورد استفاده به همراه 6000 تصویر از متن منابع نرم افزار
-        انواع جستجوهای ساده و پیشرفته
 
21-شبکه یکپارچه مراکز آموزشی علمیه سراسرکشور
-        ارتباط پرسرعت بین 400 مرکز آموزشی حوزوی و مدیریت های استانی و مرکز
-        بکارگیری آخرین تکنولوژی رمزنگاری جهت ایجاد ارتباط خصوصی و ایمن بین نقاط
-        بکارگیری تکنولوژی افزونگی در خطوط ارتباطی جهت تامین پایداری خودکار در خطوط
-        طراحی و پیاده سازی با رعایت تمهیدات گسترش پذیری و امنیت اطلاعات
 
22-سیستم ویدئو کنفرانس
-        امکان برگزاری جلسات  چندین جانبه بدون تغییر محسوس در پهنای باند مصرفی
-        امکان برگزاری جلسات یک نفر یا گروهی
-        امکان برگزاری جلسات آموزشی از راه دور با استفاده از محتوای آموزشی الکترونیکی
-        کاهش سفرهای استانی و هزینه و مخاطرات ناشی از آن
-        امکان برگزاری جلسات بدون حضوردر اتاق جلسات با استفاده از webcamاز هر مکان 
 
23-سیستم تلفن مبتنی بر شبکه سراسری مرکز
-        انتقال صوت و تصویر بین مراکز آموزشی و اداری حوزوی با استفاده از شبکه یکپارچه حوزه
-        کاهش محسوس هزینه های مخابراتی شهری و بین شهری مراکز و آموزشی و اداری حوزوی
-        امکان گزارش گیری های مختلف از ارتباطات صوتی و تصویری برقرارشده
-        امکان  استفاده از گوشی های تلفن معمولی
-        امکان ایجاد تلفن گویا متنوع ، صندوق صوتی، انتقال شماره ، شماره های داخلی و ...
 
-        پوشش نیاز روزافزون مراکز آموزشی حوزوی به حضور در فضای مجازی اینترنت
-        یکپارچه سازی و متمرکزسازی محتواهای تولید شده در مراکز حوزوی
-        امکان ایجاد سایت و زیر سایت بصورت نامحدود با آدرس های مستقل
-        امکان ایجاد سایت با کمترین دانش فنی و در کمترین زمان ممکن
-        امکان استفاده از انواع پلاگین ، گجت و ابزارها آماده  و توسعه آنها
-        امکان مدیریت مستقل سایت ها و زیر سایت ها و تعیین سطح دسترسی