- مکانیزه سازی و حذف کاغذ ازکلیه نیازهای مکاتباتی و تعاملات مرکزو مدارس
- افزایش سرعت عملکرد و پاسخ گویی به مکاتبات و کاهش پیگیری های حضوری و تلفنی
- تسهیل در ارتباطات مکتوب در مرکز با توجه به گستردگی جغرافیایی و همچنین ارتباط با سایر سازمانها
- طراحی یکپارچه و پشتیبانی از عملیات و مستندات مختلف سازمانی از جمله «نامههای اداری»، «فرمهای پویا»، «فکسها»، «نامههای پستالکترونیک»، «پیشنویسها»، «مستندات اداری و مالی» و «تعاملات شخصی» در کنار هم و همچنین امکانات «گردشکار» و «انتساب مستندات مختلف به چرخههای از پیش تعیین شده
- امکان استفاده از «ویرایشگر داخلی،«Word «الگوهای نامه» و «امضای الکترونیک» در ارسال پیشنویس و نامه
- امکان بایگانی، آرشیو و جستجو و گزارشگیری از کلیه مراحل گردش مستندات
- امکان استفاده از ارجاعات الکترونیک با استفاده از قلمنوری، ضبط صوت و ویرایشگرهای داخلی
- امکان تعریف دبیرخانه های اقماری
- جمع آوری اطلاعات از سطوح مختلف مرکز و مدارس و پشتیبانی از تصمیم سازی مدیران
- امکان استقرار مدلهاي مختلف سازماني ( مستقل -سلسله مراتبي- توزيع شده)
- ایجاد انبار داده هاي متمرکز و یکپارچه آمار و اطلاعات مرکز
- تجميع اطلاعات و آمار از پايگاه اطلاعاتي سيستم هاي مکانيزه(ETL)
- امکان توسعه دائم نظام آماری مرکز و پوشش نیازهای جدید آماری و اطلاعاتی مدیران
- امکان دريافت اطلاعات از طريق قالب استانداردXML
3- سامانه مالی مرکز
- کاهش زمان ثبت و نگهداری اطلاعات مالی
- افزایش دقت در اطلاعات مالی با جلوگیری از خطاهای کاربری و اشتباهات محاسباتی و تداخل منابع مالی
- تسهیل گزارشگری مالی
- بهبود تصمیمگیری با توجه به یکپارچگی اطلاعات مالی ، اداری و پشتیبانی
- پیگیری سریع اسناد و وجوه دریافتی و پرداختی
- صرفهجویی در وقت با اختصاص زمان کمتر برای مغایرتگیری حسابهای بانکی
- تسهیل نظارت بر دریافت و پرداخت تنخواهگردانها
- مدیریت و پشتیبانی از انواع امور مالی و حسابداری (حساب کل، معین و تفصیلی ، تنخواه گردان، صندو ق، حساب های بانکی، دسته چک و دریافت و پرداخت ها)
- افزایش سرعت در عملیات مالی
- امکان استفاده بصورت مستقل در مدارس حتی در هنگام قطعی ارتباطات شبکه
- اخذ گزارش هاي مختلف و چاپ آنها بر اساس جستجو و دریافت گزارشات تجمیعی از شعب
- ارسال اطلاعات به نرم افزارهایی همچون Excel، Word,Pdfو... برای تهیه گزارش های مطلوب
- پشتيباني آنلاین از طريق نرم افزار
- ثبت نام داوطلبین از طریق مراکز تحت پوشش و اینترنت و امکان تعریف شرایط ثبت نام
- آزمون های چندمرحله ای کتبی، تستی، تشریحی و تصحیح مکانیزه آنها
- پشتیبانی از آزمون شفاهی (عملی، شفاهی، مصاحبه)
- ثبت نام نهایی
- گزارشات پویا و آماری
- پشتیبانی آنلاین از داوطلبین و کاربران سیستم
- تولید تمام گزارش ها به صورتPDF
- استفاده از XML Web Serviceبرای تعامل با سایر سیستم ها مانند سامانه آموزش مرکز
- مدیریت محتوا (CMS) ، دروس،تکالیف و دانشجویان
- امکان برگزاری آزمون ، کارگاه و تشکیل انجمن
- کلاس آنلاین بصورت کنفرانس تصویری و ضبط جلسات جهت استفاده مجدد
- امکان نوشتن با قلم نوری و نمایش فایل برروی تخته سفید (WhiteBoard)
- امکان حضور و غیاب ، نظر سنجی و رای گیری آنلاین
- دارای ماژول های واژه نامه، ویکی ، پرس و جو
- امکان تعریفدامنهمجزابرایهروبلاگ
- امکان تعریف مدیریت نویسندگان چندگانه
- امکان انتخاب و تنظیم پوستهورنگوبلاگ و نصب پلاگین
- امکان تعیین وضعیت مطلب بصورت برگزیده، خصوصی، پیش نویس
- امکان استفاه ازتقویم،آرشیو، پیام گروهی و RSSمطالب و نظرات
- امکان تعریف استایل و یا کد جاوا اسکریپت در وبلاگ
- گزارشات آماری بازدید وبلاگ براساس: تاریخ، تعدادمطلب منتخب، نظرات
- تجمیع خدمات سامانه های مستقل نرم افزاری
- یکپارچه سازی ورود سامانه های نرم افزاری (Single Sign on)
- ایجاد خدمات جدید با استفاده از ترکیب خدمات مستقل هر یک از سامانه های نرم افزاری
- امکان دریافت گزارش های ترکیبی بین سامانه ها
- کاهش هزینه، زمان و سربار عملیات فنی
- متمرکز شدن سرویس ها و مفاهیم مشترک نظیر مدیریت کاربران و سطوح دسترسی، پیام رسانی، همگام سازی، امنیت ورود و تبادل اطلاعات و ...
- مستقل از پلتفرم، سازگاری با فناوری های مختلف نظیر .NET، JAVAو بانک های اطلاعاتی مختلف
- عدم نیاز به مراجعه حضوری و تماس های تلفنی کاربر و حضور فیزیکی کارمندان
- سرعت بالا در رسیدگی به درخواستهای کاربران و افزایش رضایت مندی کاربران
- امکان تعریف بخش ها، کارشناسان پشتیبانی و تعیین وظایف جهت ارجاع خودکار درخواست ها به بخش
- امکان ايجادticketو ارسال آن از طريق ايميل و پیگیری وضعیت درخواست توسط کاربر و از طریق سایت
- مديريت و دسته بندي درخواستهاو پاسخ هاي پیش تعریف مربوط به سوالات رايج
- ارسال ايميل به صورت خودکار در صورت دریافت پیغام یا یک تیکت جدید
- امکان تعریف SLAو نظارت برعملکرد کارشناسان و راهبران سیستم پشتیبانی
- ایجاد پست الکترونیکی کاملا بومی برای کاربران مرکزبا امکانات دفترچه آدرس ، الصاق پیوست، پاسخ، بازارسال
- واسط کاربری فارسی قدرتمند جهت دسترسی به صندوق پستی توسط کاربران از طریق مرورگر وب
- قابليت تعريف تعداد نامحدود ايميل و تعریف محدودیت حجمی برروی ایمیل و میزان نرخ دریافت ایمیل ورودی
- پیادهسازی و پیکربندی پروتکلهایIMAP واستفاده از outlookتوسط کاربران
- پشتیبانی از تعریف سهمیه دیسک(disk quota) بصورت کلی و برای هر کاربر توسط مدیر سیستم
- امکان ایجاد فیلترهای مختلف نظیرwhitelist, blacklist و تنظیمات اسپم توسط کاربران
- امینت بالا به جهت استفاده از نرمافزارهایopen-source در تمامی اجزای سیستم از جمله سیستم عامل
- مکانیزاسیون کل فرایند یک پایان نامه از انتخاب موضوع و استاد تا دفاع
- امکان ارائه گزارشات مراحل مختلف پایان نامه توسط طلبه
- بررسی شرایط امکان درخواست برای پایان نامه به صورت اتوماتیک از سامانه آموزش
- امکان تغییر موضوع و اساتید در مراحل مختلف
- واگذاری امور به مدیریت های استانی
- امکان نظارت و دخالت مرکز مدیریت در فرآیندها
- گزارشات متنوع
- مشاهده برنامه کلاسی
- مشاهده برنامه امتحانی
- امکان انتخاب واحد و حذف و اضافه به صورت غیرحضوری
- به روز رسانی اطلاعات شخصی
- مشاهده کارنامه
- امکان اعتراض به نمره
- ثبت اطلاعات شخصی و سجلی
- ثبت سوابق مختلف علمی، تدریس، فرهنگی، پژوهشی، اجرایی و ...
- ارزیابی اتوماتیک اساتید جهت ثبت مجوز تدریس برای هر درس با توجه به فرم ها و سوابق مختلف استاد
- امکان دخالت عامل انسانی در ارزیابی اتوماتیک
- صدور مجوز برای تدریس هر استاد
- امکان تعریف فرم های ارزیابی و ارزشیابی به صورت پویا
- امکان ارزشیابی های مختلف درس تدریس شده استاد توسط طلاب، مدیر مدرسه، مرکز و خودارزشیابی
- مکانیزاسیون فرآیند سه مرحله ای برگزاری المپیاد علمی (مراحل مدرسه ای، منطقه ای و کشوری)
- مکانیزاسیون مراحل مختلف یک آزمون از ثبت نام تا اعلام نتایج
- تصحیح خودکار برگه های پاسخ نامه
- گزارشات متنوع
- امکان تعریف دوره های مختلف ارزیابی با تنظیمات مختلف اعم از زمان و ...
- منوهای پویا در امکانات و گزارشات
- ایجاد فرم های مختلف ارزیابی به صورت پویا
- گزارشات ثابت و پویا و نمودارهای مختلف
- گزارشات مقایسه ای
- امکان ورود اطلاعات کتابشناختی کتب موجود در مدارس بصورت مستقل توسط خودشان
- امکان جستجو روی اطلاعات کتابشناختی مدارس علمیه خواهران
- جستجوی پیشرفته
- جستجوی ترکیبی
- منطبق با استاندارهای اطلاعات کتابشناختی
- مکانیزاسیون کل فرآیند برگزاری یک جشنواره از ثبت نام تا ارزیابی و اعلام نتایج
- امکان پیگیری مراحل مختلف ارزیابی اثر توسط شرکت کننده
- پویایی در تعریف شرایط ثبت نام در فراخوان های مختلف و مراحل مختلف ارزیابی
- تلفیق نظارت آماری، اتوماتیک و انسانی
- آماده سازی اطلاعات برای ورود به نرم افزار SPSS
- دریافت گزارشات آماری و اطلاعاتی مختلف
18-سامانه دانش آموختگان
- ثبت مشخصات فردی، تحصیلی و علمی
- ثبت توانمندی های تبلیغی و مهارتی
- ثبت دوره های آموزشی و سوابق مرتبط
- ثبت سوابق فعالیت درانجمن ها و سایر نهادها
- گزارش گیری از بخش های مختلف سیستم
- امکان مدیریت دسترسی های مختلف به مدیریت های استانی و مدارس
- ارتباط مستقیم با سامانه جامع آموزش
- مدیریت فرآیندهای مختلف آموزشی کلیه مدارس علمیه خواهران
- تعریف تقویم های تحصیلی متفاوت
- مکانیزاسیون روال ارائه درس، انتخاب واحد، حذف و اضافه، مرخصی، مهمانی، انتقالی، فارغ التحصیلی و ...
- مدیریت کاربران و دسترسی های مدارس
- گزارشات متنوع آماری و اطلاعاتی
- ارتباط مستقیم با سامانه پذیرش به منظور ثبت اطلاعات داوطلبین پذیرفته شده به عنوان طلبه
- گردآوری و فیش برداری مطالب کتب تاریخی ازقرن دوم هجری تا عصرحاضرشامل 286 عنوان کتاب
- نقد و بررسی آثار مورخان و نویسندگان مشهور
- دسترسی به فیش های پژوهشگران ، عناوین، نمایه ها و کلید واژه ها از طریق درختواره
- عرضه فهرست ها و نمایه های مختلف جهت تسهیل در امر تحقیق
- شناسنامه منابع مورد استفاده به همراه 6000 تصویر از متن منابع نرم افزار
- انواع جستجوهای ساده و پیشرفته
21-شبکه یکپارچه مراکز آموزشی علمیه سراسرکشور
- ارتباط پرسرعت بین 400 مرکز آموزشی حوزوی و مدیریت های استانی و مرکز
- بکارگیری آخرین تکنولوژی رمزنگاری جهت ایجاد ارتباط خصوصی و ایمن بین نقاط
- بکارگیری تکنولوژی افزونگی در خطوط ارتباطی جهت تامین پایداری خودکار در خطوط
- طراحی و پیاده سازی با رعایت تمهیدات گسترش پذیری و امنیت اطلاعات
22-سیستم ویدئو کنفرانس
- امکان برگزاری جلسات چندین جانبه بدون تغییر محسوس در پهنای باند مصرفی
- امکان برگزاری جلسات یک نفر یا گروهی
- امکان برگزاری جلسات آموزشی از راه دور با استفاده از محتوای آموزشی الکترونیکی
- کاهش سفرهای استانی و هزینه و مخاطرات ناشی از آن
- امکان برگزاری جلسات بدون حضوردر اتاق جلسات با استفاده از webcamاز هر مکان
23-سیستم تلفن مبتنی بر شبکه سراسری مرکز
- انتقال صوت و تصویر بین مراکز آموزشی و اداری حوزوی با استفاده از شبکه یکپارچه حوزه
- کاهش محسوس هزینه های مخابراتی شهری و بین شهری مراکز و آموزشی و اداری حوزوی
- امکان گزارش گیری های مختلف از ارتباطات صوتی و تصویری برقرارشده
- امکان استفاده از گوشی های تلفن معمولی
- امکان ایجاد تلفن گویا متنوع ، صندوق صوتی، انتقال شماره ، شماره های داخلی و ...
- پوشش نیاز روزافزون مراکز آموزشی حوزوی به حضور در فضای مجازی اینترنت
- یکپارچه سازی و متمرکزسازی محتواهای تولید شده در مراکز حوزوی
- امکان ایجاد سایت و زیر سایت بصورت نامحدود با آدرس های مستقل
- امکان ایجاد سایت با کمترین دانش فنی و در کمترین زمان ممکن
- امکان استفاده از انواع پلاگین ، گجت و ابزارها آماده و توسعه آنها
- امکان مدیریت مستقل سایت ها و زیر سایت ها و تعیین سطح دسترسی